کفشور های چدنی
کفشور چدنی به کفشور هایی گفته میشود که نسبت به کفشور های پلاستیکی مقاومت بیشتری داشته باشد و به علت اینکه از این نوع کفشور ها در پشت بام، تراس، پارکینگ استفاده میشود باید در برابر برف، باران، آفتاب مستقیم مقاومت بیشتری داشته باشد.
کفشور های چدنی در ابعاد مختلفی به صورت مربعی و گرد تولید میشود.

معایب کفشور های چدنی
۱- در زمان تولید کفشور ها در آخرین مرحله کفشور های چدنی رنگ نانو استاتیک میشوند که این رنگ مانع زنگ زدگی کفشور میشود ولی به مرور زمان با توجه به قرار گیری کفشور در زیر آفتاب مستقیم و یا خراشیدگی کفشور چدنی از داخل زنگ زده و زیبایی خود را از دست میدهند.
به همین علت میتوان گفت بزرگترین عیب کفشور های چدنی این است که به مروز زمان با زنگ زدگی کفشور زیبایی و مقاومت خود را از دست میدهند و باید کفشور تعویض شود که این مورد باعث هزینه ی اضافه تری میشود.

۲- سنگینی در زمان حمل و نصب کفشور های چدنی
۳- صدای زیاد کفشور در زمان رد شدن ماشین از روی آن
۴- محدود به چند مدل ساده هستند و طرح های متنوع و سفارشی تولید نمیشود.


چرا به جای کفشور های چدنی باید از کفشور های استیل استفاده کرد؟
با توجه به عیب کفشور های چدنی، کفشور های استیل این مشکل را ندارند و با استفاده از استیل ۳۰۴ نگیر در تولید این کفشور ها اصلا امکان زنگ زدگی وجود ندارد.
کفشور های استیل نه تنها زنگ نمیزنند بلکه سبک و به راحتی قابل حمل و نصب هستند و در کمترین زمان میتوان از آنها استفاده کرد و یکی دیگر از مزایای بزرگ کفشور های استیل متنوع بودن طرح و مدل و ابعاد آن هاست که میتوان با توجه به سلیقه ی خود مورد مورد نیاز خود را انتخاب و استفاده کنید.

قابل ذکر است که کفشور های استیل مناسب پارکینگ در ابعاد ۱۲/۵*۱۲/۵ به صورت مشبک و ۱۵*۱۵ به صورت سرامیک خور و در ۲ سایز خروجی ۵۱ میلیمتر و ۱۰۰ میلیمتر تولید میشود.
برای دیدن نمونه های کفشور های پارکینگی به قسمت کفشور های نقطه ای تمام استیل مراجعه فرمایید.

شرکت پایور تجارت غرب نماینده شرکت پرشین استاندارد در استان همدان آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد .

بر گرفته از : آرینتکنیک